sunnuntai 18. tammikuuta 2015

New year new game

Heippa pitkästä aikaa. Oon tässä nyt pidemmän aikaa miettinyt, että postausta voisi väsätä, mutta aina on tullut jotain muuta. Varsinkin joulun aikaa oli paljon hässäkkää ja nyt kun 2015 on lähtenyt kunnolla pyörimään niin olisi ehkä aikaa blogillekin. Nyt on uudenvuodenlupaukset toteutuksessa ja luvassa olisi kokonaan uusi elämäntyyli. Enemmän salitreenejä, lenkkejä ja terveellistä ruokaa. Motivaatiot ja asenne on kohdillaan joten alku on lähtenyt ihan hyvin käyntiin! Nyt vaan samaa rataa. Tällä viikolla aloittelen sitten myös tätä bloggailua jos kiireiltä aina jossain välissä ehtisi. 
Tähän nyt sitten liitän vähän kuulumisia alkuvuodesta ja joulukuusta.









Murulle olin joululahjaksi väsännyt pienen joulukalenterin mihin kuului pieniä lahjoja ja lupauksia ja yhteistä ajanviettoa. Yhtenä luukkuna olinkin sitten luvannut reissun vanhaan Porvooseen ja sinne sitten mentiinkin. Aina se on yhtä nätti! Kameralla otin siellä vähän kuvia, mutta siellä kamerassa ne edelleen on... Pitäisi varmaan ne sieltä koneelle sirtää niin saisi vaikka tänne bloginkin puolelle jotain jos sieltä jotain julkaisukelpoista löytyisi :D





Testattiin myös Cafe Cabriole ja täytyy kyllä myöntää, että oli aivan ihana paikka! Ajattelin paikan hieman pienemmäksi, mutta oli silti tosi tunnelmallinen ja valikoimakin oli iso kaikkine herkkuineen. Tää kaakaohan oli testattava ja oli tosissaan yhtä iso kun oli kuvailtukin. Ihan täydellinen kaakao! Suosittelen kaikille! <3





Nyt olen myös löytänyt itselleni ihan uuden rakkaudenkin. Oon nimittäin täysin hurahtanut heppailuun! Pari kertaa olen nyt päässyt testailemaan kuvassa olevalla Lamatar nimisellä kaunottarella ja oon jäänyt ihan koukkuun. Tällä hetkellä pääsen käymään vain jokatoinen perjantai kun talli on siellä isän lähellä Espoossa, mutta ilmojen lämmettyä yritän päästä pikkuhiljaa vähän enemmän käymään. Suosittelen kyllä kaikille jotka eläimistä tykkää! Vaikka vähän aluksi tärisytti nousta selkään kun korkeutta on se 182cm tolla mun heposella :D 



Oulussakin päästiin käymään murun kanssa ja ihastuin siihen taas. Kesällä se on ihana paikka, mutta talvella se on vielä ihanampi. Vaikka oonkin tällanen lämmöhakuinen kotikissa niin täytyy myöntää, että noi puut ja kaikki oli niin nättejä, että otin varmaan sata kuvaa, haha.


 

Töissäkin on mennyt hyvin. Tämän perheen luona olen nyt viihtynyt syksystä asti. Vahdin siellä kolmea reipasta pirpanaa kerran viikossa. Ihan hyvinhän mä niitten lasten kanssa pärjään ;)

Ei tässä sitten varmaan muuta olekaan niin isoa tapahtunut. Anyways yritän tässä väsäillä vähän aikaa tälle blogille jos vaikka tää kirjoitusinspis taas vähän kasvaisi tästä kevään myötä. Ei ulkona vielä kyllä keväältä näytä, mutta elän uskossa, että sieltä se vielä tulee! Nyt sitten vaan onnea kaikille uudenvuodenlupauksia toteutteleville! Kirjoittelen taas myöhemmin :)



XX

-Erika-

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti